madem sustun madem son gün


gitmem lazım yana yana buradan

hiç ses çıkartmam kapıyı kaparken

ne desem boş zaten kaybederken



böyle erken

ama seni sevdim gözümü kararttım

güle sarılırken dikeni unuttum

ama seni sevdim ve sana güvendim

sana tutunurken düşmeyi göze aldım



ama seni sevdim gözümü kararttım

güle sarılırken dikeni unuttum

ama seni sevdim ve sana güvendim

sana tutunurken düşmeyi zaten göze aldım



madem sustun madem son gün

gitmem lazım yana yana buradan

hiç ses çıkarmam kapıyı kaparken

ne desem boş zaten kaybederken



böyle erken

ama seni sevdim gözümü kararttım

güle sarılırken dikeni unuttum

ama seni sevdim ve sana güvendim

sana tutunurken düşmeyi göze aldım



ama seni sevdim gözümü kararttım

güle sarılırken dikeni unuttum

ama seni sevdim ve sana güvendim

sana tutunurken düşmeyi zaten göze aldım