Hazırlanmış bir yere gidiyor gibisin
Benim her yerde elim kolum var
Bilmez misin yüzüm düşmüş
Kaç gündür Düşünüyorum
Tenhalaştı kahvaltılarımız

Bomboş bakıyoruz artık
Bir bildiğin var da susuyor gibisin
Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün
Sen benim ilk aldığım güldün

Heyecanını kaybetmişsin
Yok inancını kaybetmişsin
Doya doya sarmamışım
Bize çok günah etmişsin

Hazırlanmış bir yere gidiyor gibisin
Benim her yerde elim kolum var
Bilmez misin yüzüm düşmüş
Kaç gündür düşünüyorum
Tenhalaştı kahvaltılarımız

Bomboş bakıyoruz artık
Bir bildiğin var da susuyor gibisin
Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün
Sen benim ilk aldığım güldün

Heyecanını kaybetmişsin
Yok inancını kaybetmişsin
Doya doya sarmamışım
Bize çok günah etmişsin

Heyecanını kaybetmişsin
yok inancını kaybetmişsin
Doya doya sarmamışım
Bize çok günah etmişsin

Ki sen benim gözyaşlarmı da gördün
Sen benim ilk aldığım güldün..

Heyecanını kaybetmişsin
Yok inancını kaybetmişsin
Doya doya sarmamışım
Bize çok günah etmişsin

Doya doya sarmamışım bize çok günah etmişsin