Limon Çiçekleri

Uzakta çok uzakta güneyde
Yazları sıcacık ve aşık
Kışları soğuk ve sensiz
Bir şehir ve ben üşüyoruz

Bir uğrasan diyoruz
İklimini getirsen
Bereketini bolluğunu
Örtsen üzerimize

Havalansa yine zil çalan eteklerim
Gelip otursa gözlerime gözbebeklerin
Öperken içsem ağzının çiçek balını
Günahına boynuma seni koynuma alsam

Hem zehrim hem şehrim limon çiçeklerim olsan
Ben görmedim böyle alımı çalımı

Yarabbi duy duyur sesimi
Anlamıyor kimsesizliğini
Yarabbi yetiş yarabii.

Yarabbi duy duyur sesimi
Anlamıyor çaresizliğini
Yarabbi el ver yarabii.

Tenhada kuytuda ücrada
Tekinsiz bir mecrada
Dua etsem seni dileyen
Örtüm böceğim bitki örtüm
Olacak duam olsan
Amin desem hamd etsem
Toprağına kök salsam senle
Nihayet bulsa ömrüm

Havalansa yine zil çalan eteklerim
Gelip otursa gözlerime gözbebeklerin
Öperken içsem ağzının çiçek balını
Günahına boynuma seni koynuma alsam

Hem zehrim hem şehrim limon çiçeklerim olsan
Ben görmedim böyle alımı çalımı

Yarabbi duy duyur sesimi
Anlamıyor kimsesizliğini
Yarabbi yetiş yarabii.

Yarabbi duy duyur sesimi
Anlamıyor çaresizliğini
Yarabbi el ver yarabii