Bir Kız geçmiş deli gibi oynar
Kafayı bulmuş herkes ona bakar
Kıyafeti özel oynaması profesyonel
Olağanüstü salla göbek atar

Yer yerinden bak inledi
Oyna oyna kırma beni
Öyle güzel oynuyorsun
Durma şimdi ah göster kendini

Haydi bastır felaketsin
Haydi bastır cinayetsin
Seni gördüm şaşkına döndüm
Patlama hazır dinamitsin

Şok kıvır ama süper bombostik
Havasına duruşuna ben hasta oldum
Şok kıvır ama süper fantastik
Elleri kolları sallar ben baka kaldım

Yer yerinden bak inledi
Oyna oyna kırma beni
Öyle güzel oynuyorsun
Durma şimdi ah göster kendini

Haydi bastır felaketsin
Haydi bastır cinayetsin
Seni gördüm şaşkına döndüm
Patlama hazır dinamitsin

Bastır bastır yinede bastır
Bastır bastır yinede bastır
Bastır bastır yinede bastır
Bastır bastır bom bom bom bom

Şaka maka derken ne hale geldim
Akıllı ararken bu deliyi sevdim
Ne olursa olsun aşığım sana
Olmaz diyenlere inadına inadına

Haydi bastır felaketsin
Haydi bastır cinayetsin
Seni gördüm şaşkına döndüm
Patlama hazır dinamitsin

Haydi Bastır göster kendini
Haydi bastır felaketsin
Haydi bastır cinayetsin
Seni gördüm mecnuna döndüm
Patlama hazır dinamitsin