İnternet cafeye gittim
Facebook sayfasına girdim
Adımı çılgın diye verdim
Artık ben de üye oldum

Tanıştım güzel biriyle
Yazışıyoruz günden güne
Merhem oluyor gönlüme
Artık ben de seven oldum

Ama sevmeye bedel
Gözleri çok güzel
Öyle bir tatlı zor bulursun
Herkes sorar nerden buldun

Facebook facebook, hergün aradım durdum
Facebook facebook, bu kızı orda buldum
Facebook facebook, görür görmez tutuldum
Facebook facebook, galiba aşık oldum

Lokomotif Gülşen, çıtı pıtı Birsen ah bir görsen
Cici bici Ebru, esmer Banu tanışabilsen
Güzellerden güzel beğen ne istersen
Herkesin zevkine göre facebookta

Yakışıklı Erkan, karizmatik Serkan canlar yakan
Sempatik Ercan, çılgın Ayhan yüzüne hayran
İster dost ister yeni aşk bulursun
Ben zaten aşkımı facebookta buldum

Facebook facebook, hergün aradım durdum
Facebook facebook, bu kızı orda buldum
Facebook facebook, görür görmez tutuldum
Facebook facebook, galiba aşık oldum