Bu akşam hayalin canlandı gözlerimde


Işık oluyorsun bana karanlık gecelerimde

Yıllanmış şarap gibi yanıyorsun içimde

Bu akşam seni


ölesiye özledim

Bu akşam seni

görmek istiyor gözlerim

Sıcak ellerini tutmak istiyor ellerim

Sevginle dolup taşmak istiyor kalbim

Bu akşam seni


ölesiye özledim

Bu akşam seni

senden son defa istiyorum

Dayanacak gücüm kalmadı, bekleyemiyorum

Ellerim semada dualar ediyorum

Bu akşam seni

ölesiye özledim



Artık dayancak gücüm kalmadı

Ne olur tükenip bitin acılar

Söndürün içimde yanan ateşi

Dertlerime bir son verin acılar

Dertlerime bir son verin acılar



Yıkmayın dünyamı, hayallerimi

Kırmayın kalbimi, ümitlerimi

Yok edin kahrımı, kederlerimi

Haksızlığa bir son verin acılar

Haksızlığa bir son verin acılar



Yıkmayın dünyamı, hayallerimi

Kırmayın kalbimi, ümitlerimi

Yok edin kahrımı, kederlerimi

Haksızlığa bir son verin acılar

Haksızlığa bir son verin acılar



Toprak olmaz sana benden başkası

Seni bunca sevmez benden başkası

Ölürsem sen ağla arkamdan yeter

Gelmesin kabrime senden başkası



Yeter artık bitsin bu yalnızlığım

Terkedin dünyamı gidin acılar

Bu kadar insafsız zalim olmayın

Zulmetmeye bir son verin acılar

Zulmetmeye bir son verin acılar