Üstüme iyilik sağlık A dostlar


Ceza rap yapar çok kötü toslar

Boxlarınıza bakıma alın A foslar

Dostlarınıza yakın olun A be kozlar

Elinize geçti neredesin A popstar

Lossva salonu ayakkabı boya kostar

Az konuşana kurdele takacaklar

Kara tahtaya da ceza yazacaklar



Yükselen ben değilim bak asansör, şayet beni uçarken

Gördüysen senin gözün kör, peşimde onlarca yalaka sahte

Post var

Eninde sonunda yalnız bırakan o dostlar, bir bakayım

Derken şöyle, ben içine girdim öyle, bu ortam işte böyle

Bu nasıl iş söyle, ipi kopmuş alemin, çivisi çıkmış

Dillerin, inadım inat giderim tersine dilim fenerim, yol

Uzun ve pek dikenli çok uzun lan ben tükendim, yoksunum

Biçare kimi zamanda yalnızım, avare gezdim bak ne hale

Geldim, kim nasıl baktıysa öyle gördü ben buyum, nokta

Koyduk bitti, her bir yandan çektiler şu etime saplı

Kancaları, ve her gün engel ektiler belli var bir

Korkuları, bu yerli plaka korkutur, herkes sanar

Dengimdir, kimse bilmez ancak ceza nefretten de eskidir



Öyle dar bir yerdeyim ki dünyam bek küçüldü, tek bir

Yanlış çok gözüktü geldiğim yer hep gürültü, pek sıkıntı

Çekti millet sabreden kazandı, benimle raks edenlerin

Kaçında var yürek, bir çok çakal rap�in önünde tek bilek

Birçok kanal taraflı yazdı gazeteler yalan, ve çok samimim

Dostlarımda var, en önemlisiyse biliyorum ki yükselen ben

Değilim alçalan duvarlar sadece ve sadece, çok fazla

Dikkat çektik bu taktik değildi, gene de kapladı herkesi

Panik, buna tanık olan her genç tarihi yazsın, bir işe

Yaramazsa bu durur en alt katta, bir bakmışsın teker teker

Dökülmüş tüm dostlar, ne ad nede sanın kalır ve unutulur

Gidersin, yükselirken ekmek yerken, yere düşerken

Saçmalarsın, hiç süren yok suyun ısındı güneş doğdu kuyu

Kazılmaz



Dört koldan taciz çok belli bariz, makas alır kızlar

Yanaktan erkeklerse diss, farklılaşma çabası içine girdi

Herkes

Ghettolarda bile mohikan var oğlum, her bir kafada farklı

Ses, farklı vizyon her sokakta yükselir duvarlar, yabancı

Marka giydi her kesimden muhalefetler, ellerinde boş bir

Defter yazıldı aynı şeyler, daim kullanıldı aynı renkler

Anlaşılmaz boş resimler, ömürde belli ineceğin o katta

Düşeceğiz birlikte belki sanma kurtuluş var, kader bu

Belli olmaz kaçıp gider yanından herkes

Zaten biz birer hiçiz şayet bu böyle olmasaydı unutulur

Muydu o eski sesler, bulut olursa yağmur beklenir güneşli

Günler çok yakın, ve rüzgarım hep esti, kısa bir not sazın

İçinde şeytan yok, 77 üsküdar yani bu plaka yerli



Plaka yerli bak, sırtı terli çok ve başı dertli vah, eski

Hali yok

Ne olacak, yükselen ben değilim alçalan duvarlar