Gözlerim gözlerine açılıyor 
Başka manzara istemem ki ben 
Muhabbeti ruhumu bahara götürüyor 
Aşk hikayeme dur diyemem ben 

Geceleri uyurken sen 
Sabahı zor getiren ben 
Şarkılar susuyorken 
Şarkılar yazdıran sen 

Eve senle dönüyorsam 
Evden senle çıkıyorsam 
Aklımı alamıyorsam 
Aşksın 

Eve senle dönüyorsam 
Evden senle çıkıyorsam 
Yinede doyamıyorsam 
Aşksın 

Ellerim ellerine kavuşuyor 
Başka mevsime yaz diyemem ben 
Esiyor aşkın rüzgarı 
Kalbime esiyor 
Bir güneş düşün hiç gitmiyor 

Geceleri uyurken sen 
Sabahı zor getiren ben 
Şarkılar susuyorken 
Şarkılar yazdıran sen 

Eve senle dönüyorsam 
Evden senle çıkıyorsam 
Aklımı alamıyorsam 
Aşksın 

Eve senle dönüyorsam 
Evden senle çıkıyorsam 
Yinede doyamıyorsam 
Aşksın 

Keyfi yolunda aşkı sonunda

Müzik: Hüseyin Yalın, Hüseyin Yalın