Yaz bitti yine mevsim sonbahar


Kim bekler kim çeker bu kadar

Sofrandaki kırıntılar kadar

Bile mi olamadım



Allahın varsa

Bu akşam adres defterinde

S harfinin olduğu yerde

Bulup ya çiz ya yak adımı

Ya da sessizlik koy yerine

Allahın varsa

Vicdansız



Rüyama , şarkıma , şiirime girdin

Sanki kendi bahçelerin misali, arsız

Be vefasız

Sana martılar getirdim

Kanatlarım var beyaz

Ama acımıyor yüreğim



Elde sazlar, sarı yazlar, oğlanlar, kızlar

Yudumlanır salkım gölgelerinde

Nağmeler, nazlar

Şahit yıldızlar

Doğur dedin bana

Kurabiye gibi çocuklar



Gittiğin o gece ardından

İki kadın uyanıp ağlayacak

Biri annen diğeri ben

Benim biraz ahım kalacak

Allahın varsa

Vicdansız



Rüyama , şarkıma , şiirime girdin

Sanki kendi bahçelerin misali, arsız

Be vefasız

Sana martılar getirdim

Kanatlarım var beyaz

Ama acımıyor yüreğim



Elde sazlar, sarı yazlar, oğlanlar, kızlar

Yudumlanır salkım gölgelerinde

Nağmeler, nazlar

Şahit yıldızlar

Oğlanlar , kızlar

Yudumlanır salkım gölgelerinde

Nağmeler, nazlar

Şahit yıldızlar

Oğlanlar , kızlar

Yudumlanır salkım gölgelerinde

Nağmeler, nazlar

Şahit yıldızlar