Atar mi bu kalp,
sen olmasan?
Feryad eder mi,
sen duymasan?
Ne olur Sevgilim,
kacma benden!
Yasar mi bu Can,
sen olmasan?

Hangi Can,
benim cektigim aciyi cekti?
Hangi Kalp,
seni benimki kadar sevdi?
Hangi Yürek,
ugruna ölmek istedi?
Ne olur Sevgilim
Son kez dinle beni!

Hangi Can,
benim cektigim aciyi cekti?
Hangi Kalp,
seni benimki kadar sevdi?
Hangi Yürek,
ugruna ölmek istedi?
Ne olur Sevgilim
artik tut ellimi!

Güler mi Yüzüm,
sen olmasan?
Biter mi hüzün,
sen kalmasan?
ne olur sevgilim
kacma benden!
Yasar mi bu can
sen olmasan?

Hangi Can,
benim cektigim aciyi cekti?
Hangi Kalp,
seni benimki kadar sevdi?
Hangi Yürek,
ugruna ölmek istedi?
Ne olur Sevgilim
Son kez dinle beni!

Hangi Can,
benim cektigim aciyi cekti?
Hangi Kalp,
seni benimki kadar sevdi?
Hangi Yürek,
ugruna ölmek istedi?
Ne olur Sevgilim
artik tut ellimi!

Hangi Can,
benim cektigim aciyi cekti?
Hangi Kalp,
seni benimki kadar sevdi?
Hangi Yürek,
ugruna ölmek istedi?
Ne olur Sevgilim
Son kez dinle beni!

Hangi Can,
benim cektigim aciyi cekti?
Hangi Kalp,
seni benimki kadar sevdi?
Hangi Yürek,
ugruna ölmek istedi?
Ne olur Sevgilim
Artık tut elimi